Laatste club nieuws

Nieuwe Leden
Binnen onze open dagen over het jaar 2023 hebben we 8 nieuwe leden mogen verwelkomen. Wij wensen hen dan ook als nieuw lid van Computer Club Geulle, leuke en leerzame dagen. Klik hier voor meer informatie.

Clubdagen 2024
De clubdagen van 2024 zijn wederom bekend en kunnen hier worden ge-download.

Enquete overzicht.
Alle andere gehouden enquêtes tot nu toe vind je hier.

Aanmelden Clubdagen.
Zoals besproken op de algemene ledenvergadering gaan leden zich online aanmelden voor iedere clubdag. Dit,om een indicatie te krijgen, over de aantal leden die we kunnen verwachten op een clubdag, maar ook om een goed overzicht te verkrijgen voor de inkoop van producten, voor in de CCG Keuken. Uiteraard om in deze dure tijden, de onkosten in de keuken zo laag mogelijk te houden. Zo houden we het toch voor iedereen betaalbaar en kunnen we geld besparen. Ook behoeven we zo ook geen overbodig eten te verspillen en weg te gooien.

Je kunt je hier aanmelden voor de volgende club dag.

Nieuwe Leden
Nieuwe leden zijn altijd van harte welkom en kunnen zich direct online aanmelden via onze website of op een van onze clubdagen bij het het CCG Secretariaat. Wil je eerst nog wat meer informatie, of heb je gewoon een andere vraag, dan kun je via het online formulier, contact opnemen met het CCG secretariaat.

Ledenaantal.
Onze vereniging heeft sinds de clubdag van November 2023, een ledenaantal van 57 betalende leden. Dank aan allen, voor de ondersteuning van onze vereniging en natuurlijk wensen wij alle nieuwe leden een fijne, leerzame en vooral gezellige tijd toe bij Computer Club Geulle.

Nieuwe leden zijn ALTIJD van harte welkom en kunnen geheel vrijblijvend met onze vereniging kennis maken op een van onze maandelijks clubdagen in ons clubgebouw "de Kollekamp" te Geulle. Onder het genot van een drankje hopen we uw eventuele vragen te kunnen beantwoorden. Of gewoon even binnen lopen om de sfeer eens te proeven,  is uiteraard ook een mogelijkheid. Hopelijk tot snel.

12,5 jarig Jubileum en de jubilarissen

Een klein overzicht van onze jubilarissen voor de komende jaren, vind je hier.
Ook kun je deze nu direct  terugvinden in het menu onder het kopje "Clubnieuws".

Einde nieuwe berichten.

Actueel

Ons Clubgebouw

De Kollekamp

Klik hier voor een routebeschrijving.naar ons club gebouw.