CCG Enquête.

Hallo,

Sinds kort hebben we ons eigen CCG stemburo in elkaar gesleuteld, om op regelmatige basis feedback te krijgen van onze eigen leden. De enquête, poll of hoe je het ook wilt noemen, is alleen maar toegankelijk voor CCG leden en voor niemand anders. Zo kunnen we gedurende het jaar onze eigen enquetes of peilingen houden. Heb jij een goede vraagstelling voor een enquete? Laat het ons dan ook even weten. Over de tussenstand of de uiteindelijke uitslag van de enquête kun je jezelf op deze pagina op de hoogte houden. Hoe ga je te werk:

1. Vul alleen je e-mail adres in, dat bij ons in de ledenlijst bekend is,
  2. Klik daarna op een van de keuze mogelijkheden,
  3. Vul daarna de uitkomst van de rekensom in, als controle getal,
  4. Klik als laatste op de knop "Verzenden"
Je ontvang dan van ons een e-mail met de keuze die je zojuist hebt gemaakt. Tevens zie je in een overzicht wat de stand van zaken is omtrent de vraagstelling. Om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, mag je uiteraard maar één keer stemmen.

Klik hier voor een kort overzicht en de uitkomsten van eerdere enquêtes.

Poll Informatie
We willen graag een indicatie krijgen van de aantal mensen die naar de maandelijkse clubdagen komen. Vandaar deze poll. Niet alleen m.b.t. de aantal personen die komen, maar ook om een onkostenoverzicht te krijgen voor het besparen van de inkoop van keuken producten. Zo kunnen we een betere en vooral goedkopere inkoop plannen en geld besparen. Dit zal uiteindelijk voordelig zijn, voor de vereniging alsook voor de leden. Maak hieronder met je stem duidelijk of je "vóór" of "tegen" bent.

Ons Clubgebouw

De Kollekamp

Klik hier voor een routebeschrijving.naar ons club gebouw.