Wijziging Email adres

Ga je verhuizen of klopt je e-mailadres niet meer? Laat het ons dan ook even weten. Alleen op deze manier kunnen wij je op de hoogte houden van de laatste CCG nieuwtjes.

Om onze CCG Ledenlijst dag in, dag uit, optimaal te kunnen onderhouden hebben we natuurlijk van alle leden de juiste gegevens nodig. Het grootste probleem voor ons zijn de e-mail adressen van CCG leden, omdat deze vrij regelmatig veranderen. Alleen op deze manier kunnen we je voorzien van alle informatie. Geef daarom al je wijzigingingen door op de clubdagen bij het CCG secretariaat of kijk even op de colofoon voor een overzicht van telefoon nummers en adressen van het CCG Bestuur.

Of... stuur ons een e-mail en vermeld duidelijk je oude en zeker ook je nieuwe e-mailadres. Dank je.

Wij dragen er uiteraard zorg voor dat je e-mailadres niet gebruikt wordt voor andere doeleinden die niets met onze computerclub te maken hebben. We gebruiken je e-mailadres alleen, om je op de hoogte te houden van de laatste CCG nieuwtjes en de maandelijkse nieuwsbrief. Als je de wijziging hebt doorgegeven op de clubdag of via ons eigen CCG info e-mailadres, dan zullen de wijzigingen worden doorgevoerd op de CCG Ledenlijst. Dan zijn wij ook weer up-to-date!!

Uiteraard kun je hiervoor ook onze contact pagina gebruiken!!

Alvast bedankt!!

Actueel

Ons Clubgebouw

De Kollekamp

Klik hier voor een routebeschrijving.naar ons club gebouw.