Jubilarissen

Zoals het merendeel van onze leden weten, heb je bij een lidmaatschap van 12,5 jaar bij CCG recht op een volledig GRATIS jaarlidmaatschap. Hieronder vind je de gelukkigen onder de CCG leden, die in aanmerking komen voor een gratis jaarlidmaatschap. Uiteraard willen we als CCG bestuur deze leden natuurlijk van harte bedanken, voor hun jarenlange bijdrage en steun voor onze computer vereniging. Waarvoor dank.

Er zijn voor het jaar 2024 een drietal jubilarissen, waar we gezellig een feestje mee kunnen bouwen. Een speciale felicitatie is er natuurlijk voor Dhr. Rien Erkens, die al 25 jaar binnen onze vereniging actief is. Wij danken deze kanjers voor al hun geweldige steun en geweldige inzet voor al die jaren. Bedankt. Deze geweldige leden zullen zo spoedig mogelijk hun gratis lidmaatschap tegemoet zien.

Onderstaande leden, die recht hebben op een GRATIS lidmaatschap in het jaar:

200908 Mevr. Thea Lemmens (12.5 jarig Jubileum)
201101 Dhr. Ralph Webers (12,5 jarig Jubileum)

2025
199801 Dhr. Rien Erkens  (25 jarig jubileum)

2026
      Geen Jubilarissen.

Van harte gefeliciteerd, met het behalen van deze mijlpaal.

Ons Clubgebouw

De Kollekamp

Klik hier voor een routebeschrijving.naar ons club gebouw.