Ziekenboeg

We weten allemaal dat gezondheid niet te koop is en we willen dan ook op deze manier laten blijken dat we ook de echte zieken, onder de CCG leden niet zijn vergeten. Zelf ernstig ziek, of een ziekenhuis opname voor de boeg, of weet jij dat er iemand anders van de CCG leden ernstig ziek is..... Laat het ons dan ook even weten.!! Zo kunnen we de persoon (indien mogelijk en gewenst) een bezoekje brengen en zo laten weten dat we hem, of haar niet vergeten zijn.We maken natuurlijk een duidelijk onderscheid  tussen een kleine verkoudheid en een ziekenhuis opname. Deze pagina is dan ook bedoelt om de echt zieke mensen, een hart onder de riem te steken en een goede beterschap te wensen. We merken in ieder geval dat het door de patient op prijs wordt gesteld als er een bezoekje word gebracht.

Dus..... zelf ziek of weet je het van iemand anders?? Laat ons dit dan weten middels de colofoon en de coordinator draagt er samen met het CCG bestuur zorg voor, dat de persoon in kwestie niet word vergeten.

Je kunt de zieke patient natuurlijk ook zelf goede beterschap wensen en direct een digitaal kaartje sturen.

Alvast bedankt.
CCG Bestuur.

Ons Clubgebouw

De Kollekamp

Klik hier voor een routebeschrijving.naar ons club gebouw.